dinsdag 4 januari 2011

Christmas presents

Allereerst, voor iedereen een goed 2011 gewenst! Met vele lekkere geurtjes, verzorging en gezondheid! 


Ik heb wat gekregen voor mijn kerst, wat ik graag zou willen tonen.


Hmm wat zou er toch in die doos zitten dan?
Hmm what would be in that box?
Je kon het al raden zeker? Het zijn 20 ml flesjes parfum (lees: eau de toilette) van Yves Rocher! Ik heb deze gekregen van mijn beste vriendin. Van links naar rechts: kersen, honing en christmas chestnut (limited edition). De kersen en honing zijn absolute lente/zomer-parfums, maar mijn vriendin raadde dat meteen af omdat deze geur wespen kan aantrekken. Waar? Of gewoon pessimisme? Ik doe nu in ieder geval veel van de honing op, die een subtiele suikerige geur afgeeft. Mij doet deze toch denken aan zonnebloemveldwarmte! 


Guess what? It's perfume?! These are 20 ml bottles of eau de toilette from Yves Rcoher. I got these as a present from my best friend. From left to right: cherry, miel and christmas chestnut (limited editon). Cherry and miel are absolutely Spring/Summer perfumes, but my friend told me not to wear them then, because it will attract wasps... Is that true or just pessimism? ;) I put up the miel a lot these times, it smell sugar-like and reminds me of flowerfields in Spring. Approved!
 Deze twins heb ik gekregen van mijn oudste broer. Ik krijg de indruk dat mensen mij graag kersen geven. Doch hou ik van die zoete geuren. Dit is douchegel en Body Lotion, beide 60 ml. Uiteraard van de Body Shop. Ik gebruik de body lotion eerder voor mijn handen dan voor de rest van het lichaam, maar da's voor iedereen anders. 
I got these twins as a present from my older brother. I think people like to give me cherry stuff. I love sweets. This is shower gel and body lotion, both 60 ml. Body Shop of course. I use the body lotion more for my hands than for my whole body. 
Wild Cherry shower gel ^^
Nog een tweeling! Eigenlijk niet mijne cadeau maar die van mama, toch wilde ik deze laten zien. Body Lotion en douchegel. Deze hebben een typische zeep-geur, maar zoveel fijner.

Another twin! Actually not my present, but my mom's. Still wanted to show you ^^ This is White Musk Body Lotion and Shower Gel. It has a typically soap smell, but nicer.

The package, a bit closer.
 And I got this with the cherry twins! 

 Soapy soapy scrubby scrubby, Sanja is nice and clean! 
Ja mannen, sorry voor de slechte kwaliteit van foto's, mijn fototoestel is nogal simpel. 
I excuse myself for the bad quality of pictures. My camera is not an expensive highdefenition thing.


DUS! Wat hebben jullie allemaal gekregen dit jaar? 
SO! What did you guys got this year?
Leave it as a comment!


Sanja x

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something