woensdag 26 januari 2011

Shoplog

Ondertussen ben ik nog eens twee keer 't stad ingedoken. Slechte examens laten mij kopen. Niet goed! Of wel? Ik had troost nodig, troost zeg ik je! 
 Wat heb ik vandaag voor jullie in petto?



 Allereest: dé nail polish remover van Essence. Ik hoorde een ervaren blogster er goede kritiek over geven, dus dat kan niet slecht zijn! Plus: hij is paars. Paars paars paars!

 Nog een product dat ik heb aangekocht omdat (nog) een andere blogster hier goede commentaar over gaf. En stiekem heb ik deze ook gekocht omdat ik dacht dat deze goed zou staan bij mijn nieuw groen kleedje! Misschien foto's binnenkort? Wie weet! Dit groen monstertje heet '340 Run Forest Run!' 
(€2,49)

Misschien herinneren jullie nog die andere post van me, waarbij ik Ideetjes had geplaatst voor Yves Rocher bestelling via het internet ? Wel, nu bedacht ik me, ik kan toch veel beter gewoon naar die winkel gaan? Ik was een beetje te enthousiast over internetshoppen denk ik. Ik heb vaak last van wallen, die ik moeilijk kan verstoppen met een consealer stick (dat maakt het precies net erger), dus ik dacht, we pakken dit eens aan! En misschien geen onbelangrijk detail: de korting waarover ik toen sprak, geldt nog altijd! Wel tot 31 januari uiteraard. DUS: hier ziet u de kalmerende oogcrème tegen wallen van Yves Rocher! De tube is klein en stevig en gaat zo in je handtas. Er zit 15 ml in, maar je hebt niet veel nodig om te smeren, dus deze zal nog wel even meegaan. Ik heb bij deze besloten om het product te testen. Op de verpakking staat dat er na een maand (!) het volledige resultaat zichtbaar is. Wel, vanaf vandaag zal ik elke ochtend en avond smeren. Wekelijks neem ik een nieuwe foto. Na twee weken zal ik het te ziene resultaat posten. Hou mijn blog dus zeker in de gaten! 
Prijs: €6,5 i.p.v €13


Jazeker! Eyeliners, my favorite! Twee keer Essence en een keer Catrice. 
Van boven naar onder:
- Essence Kajal Pencil 13 Nightfever (€0,99)
- Essence Kajal Pencil 11 Cool Breeze (€0,99)
- Catrice Kajal Designer 110 Deep Forest Green
Ik heb deze nog niet uitgetest, maar er zal snel een review van komen zodra ik er tijd voor heb! Misschien nog een detail: de Catrice eyeliner komt met een 'vegertje' aan de andere kant van het pencil. Ik kan het niet anders goed uitleggen. Het komt er op neer dat je ermee kan corrigeren. Leuk meegenomen!
NOG een detail: Deze week in het Kruidvat (in België toch, Nederland ben ik niet zeker van) krijg je 15% korting bij aankoop van 2 producten van het ooggamma van Essence! Daarmee dat ik er ineens 2 kocht. Ik heb uiteindelijk voor deze twee in totaal €1,68 voor betaald i.p.v. €1,98. Maar is het deze prijs ook waard? Goedkoop is brol? We'll see!



  The Apple Blood

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! En over Teeez: ik heb het in de winkel ook nog nooit gezien! Via deze link kwam ik erachter dat het wel in winkels wordt verkocht: http://www.teeez.eu/#stores :)

    BeantwoordenVerwijderen

Feel free to leave something