dinsdag 18 januari 2011

Soldendag

Vandaag besloot ik na mijn examen van psychogene pathologie even naar 't Stad (Mechelen) te gaan. Ik had namelijk nog altijd geen soldenkoopjes gedaan. (shame on me!) Mijn tweede doel van de dag was ook eindelijk IETS kopen van de I love Berlin collectie van Essence. Ik las er over op verschillende blogs, niets anders dan goede commentaar, dus ik dacht 'waarom niet?'. Ik had mijn jagersoog vooral gericht op het palletje en de zwarte nagellak. Over de groen-blauwe nagellak twijfelde ik nog.
Oogschaduwpalette I love Berlin
Nagellakjes I love Berlin


 Mijn eerste stop was dus het Kruidvat (Mechelen Bruul). Meteen naar het schap van Essence, spannend... Ik zag 'I love Berlin' staan... Helemaal leeg? Wat zeg ik? Leeggeroofd! Geen nagellakjes, geen oogschaduwpalletjes! Wat een bummer... Ik had er echt naar uitgekeken. Er waren nog wel zwarte en groene liquid eyeliner, plakkertjes en een nagelvijler van ILB. Maar daar kwam ik niet voor. Gelukkig heb ik wel nog andere koopjes op de kop kunnen tikken:
Ik moest en zou met een zwarte nagellak thuiskomen! Bij deze: Catrice ultimate nail laquer, 320 Back to Black (Amy Winehouse, anyone?) voor €2,49
Ik ben wat nailart van plan om te doen, en daar had ik zwart voor nodig! Ik post binnenkort wel foto's! Ik heb deze week nog twee praktijkexamens waarbij ik ABSOLUUT geen nagellak mag bij ophebben! En aangezien ik een heel vergeetachtige ben, hou ik deze voor erna. Voor de zekerheid. 

Geen nailart zonder... nailartstokje? Deze pen vond ik in het rek van Essence, na eens goed gevoetstampt te hebben na het I love Berlin-trauma. 
Voor die nailart een beetje deftig te doen dus. Op de verpakking stond dat deze dient om stickertjes op je nagels/nagellak te plakken zonder gepruts. Achja, dat gaat ook zeker! Het was ook de laatste, dus victory voor mij! Heel leuk pennetje trouwens, I like purple. 


Laatste voor deze blog: Essence Longlasting Eye pencil: 06 Touch of Glam (€1,49)
Hmmm. Als ik de foto's achteraf bekijk zie ik dat ik een beetje slordig ben geweest met de eye pencil. Of lag het toch niet aan mij? Ik vind dat je net iets te hard moet drukken om deftig kleur te krijgen. Maja. Ik trek mijn eye liner ook niet graag te hard door tot in mijn ooghoeken. Nah! Maar ja, op zich nog wel deftig dit, voor het budget! But I still love purple ;)


Hou deze blog zeker in de gaten, want bij de volgende post laat ik de rest van mijn aankopen zien, deze keer wél solden! Een tip: The Body Shop. Hoe kon je het raden?

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something