donderdag 3 februari 2011

I love Berlin at last!

EINDELIJK! Tijdens een basic shopping tripke voor deo en shampoo in het Kruidvat, kwam ik voorbij de rekken van Essence en zag ik toch nog ILB-spullen! Het was terug aangevuld (logisch, er was niet veel plek...). In een andere post van me kon je lezen dat toen alles weg was. Maar nu ben ik content!
Wat heb ik gekocht?
 Eerst dus de zwarte nagellak die ik meteen wilde! Gewoonweg ook een mooie verpakking. Zwart gaat goed samen met fluo groen. 
Wat ik zo leuk vind aan het lakje: lakt goed en is mat! Dat zocht ik eigenlijk al een tijd. Duurt wel even voor die opgedroogd is: zeker een half uur. Een kwartier om 'droog' te zijn, maar nog een kwartier extra om echt steendroog te zijn. Bij mij begon hij na 2 dagen pas te 'chippen'. Geen slechte commentaar over de zwarte nagellak van ILB, wel over mijn lakkunsten.



Daarnaast stond het paletje met de 9 oogschaduwen ook op mijn ILB-wishlist. 

Links: de buitenkant. Super mooie kleurenblending verpakking! Ik vraag me opeens af of deze àllemaal hetzelfde zijn? Of net uniek? Wat me meteen opviel: voor de verpakking moet je verdomd veel kracht zetten om deze open te krijgen. Een voordeel natuurlijk, want deze overleeft elke party-tocht in je handtas. Alleen zien dat je 'm nog openkrijgt na 20 Lindemans krieken. 
Rechts: de binnenkant! Inclusief spiegel. Genoeg kleurkeuze voor verschillende looks. De kleuren zijn lekker flashy. Meteen wat geprobeerd:
Ik heb wel wat liggen knoeien (lees: ik moest me haasten), dus nevermind the knoeiness. Opvallende kleuren en veegt moeilijk weg. Voor deze foto heb ik de lichtblauwe en donkerblauwe kleur op de palette gebruikt (zie ster en maan)




Voor deze look heb ik lichtgroene en donkergroene (voor in de crease) kleuren gebruikt (zie ster en maan). Uitgaansproof! Ik heb met deze kleuren een avond op café gezeten waar er veel gerookt werd en waar het warm was. Toen ik thuis kwam zat deze nog helemaal schoon op zijn plek. 
+ Clinique mascara
+ black eyeliner Bourjois




I love Berlin is maar tijdelijk in de winkel! 
Binnenkort maakt deze plaats voor een andere collectie...



0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something