maandag 14 februari 2011

Valentijn jeukt

Ja hoor, de zoveelste blog met een Valentijnspost. But hey, who cares anyway ;)
 Een zeepke die ik gekregen heb van mijn enige echte Valentijn... THE BODY SHOP!
Tot vandaag gratis bij aankoop van eender welk ander Bodyshop product. Achja, het is gratis. 
En het ruikt naar aardbei. Aardbei doet mij denken aan aardbeientaart wanneer ik verjaar. En dat is in de zomer. Zomer is goed. Aardbei is lekker.


Maardus! Valentijn! Die grootste zever elk jaar. Maar ale, er maken er veel minst mee (lees: bomvolle romantische restaurants en giftshops). 
Ik heb al 3,5 jaar een vriend. Nog nooit valentijn mee gevierd! Dat vind ik best zo. Tenzij dat concert van Evile waar we samen naartoe gegaan zijn vorig jaar op 14 februari telt... Ja ség, aan die gigdate kunnen wij niks doen hé. Er is maar een speciale datum voor mijn vriend en ik... en goh, drie keer raden welke datum. Ik zal alleen verklappen dat hij ook in de zomer valt.


Hmmm, aardbeien!
Vier jij valentijn? Ja, nee? Waarom?

1 opmerking:

  1. Nee, ik vier geen valentijn met mijn vriend. Ik vind het té commercieel. Valentijn kan leuk zijn als ge net iemand hebt ontmoet, maar als ge al langer met iemand samen zijt geeft ge wel meer als 1x per jaar een attentie. =)

    BeantwoordenVerwijderen

Feel free to leave something