maandag 21 maart 2011

Shoplog Mechelen

Ik doe stage tot 16u. Aangezien de zon vandaag er weer door kwam besloot ik naar Mechelen Bruul te wandelen. Ik heb wat extra zakgeld gespaard en hoopte Eve's Kiss te kopen in de Rituals winkel (zie mijn wishlist). Ik vertelde de verkoopster dat ik de laatste tijd last had (verkoudheid, kou en opeens veel UV-stralen,voor niks goed!) van uitgedroogde lippen die verdomd pijnlijk zijn omdat ze openscheuren. Daarop raadde ze mij iets anders aan: 
Rituals Nourishing Lip Balm verzorgt en hydrateert. Het vleugje Eucalyptus doet je meteen de link leggen naar 'verkoudheid'. Het feit dat deze een ronddraaidop heeft, heeft me overtuigd om toch deze te kopen en niet Eve's Kiss (dat is eerder een lipgloss, niet echt iets dat mijn lippen nu nodig hebben op de moment...) De balsem koste €5,90 voor 4,8 gr.

Verder heb ik ook een ring gekocht in de Six. Normaalgezien ben ik echt heel kieskeurig als het op ringen aankomt (te blingbling, te 'goud', te klein, te opvallend, etc). Maar bij deze was ik meteen verkocht! Love!  (€4,95)
De laatste aankoop: stel me eerst voor met grijs krolhaar en een dikke jampotglazen-bril? Oke! 
Bij Veritas kocht ik 2 bollen wol. Waarom? Ik ga een muts breien, muts! Zelfs geen gewone muts, maar ZSA MASK! En ja, ik ben zo gek om mutsen te gaan breien nu het bijna zomer wordt. Maar mijn excuus blijft dat, als ik er nu aan begin, hij wel af is tegen dat het terug winter is. Een patroon gevonden op de blog van Madame Zsazsa. Voor de DIY kleermakers is dit een leuke blog om te volgen. Ze post regelmatig ook de menu van de week, ook vaak om je vingers bij af te likken.

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something