woensdag 30 maart 2011

Shoplog: Yves Rocher + Kruidvat stapelkorting


Ja hoor, hier ben ik weer met een shoplog! Geen zorgen, binnenkort komen er dan meer reviews!


Yves Rocher
Ik heb een klantenkaart van YR, dus ik krijg geregeld thuis een bon aan met kortingen en leuke aanbiedingen. Deze keer mocht ik twee producten kiezen met elks 50% korting (niet geldig op badparels, bruisballen en producten van Les Plaisirs De Nature). Long story short, ik koos deze twee producten:


Links: Yves Rocher abricozen scrub voor het hele lichaam (€9,50)
Rechts: Arnica Essentiel handcrème (€6,50)
De prijzen achter het product zijn de huidige prijzen. Ik heb 50% korting gekregen, dus ik ben naar huis gegaan met deze producten voor €8 in plaats van €16. Leuk toch! Heb je nog geen YR klantenkaart? Haal deze dan meteen in huis! Er bestaat ook een puntensysteem van. 
Hoja, wat kreeg ik ook gratis mee?
Wassponsje en meeneem-inklapkam!



Kruidvat Stapelkorting
Op verschillende beautyblogs en sites kon je lezen dat sinds gisteren (dinsdag) de Kruidvat stapelkorting is ingegaan! Ik ben vandaag gaan kijken en had een hoop hysterisch volk verwacht of lege rekken. Integendeel! De nieuwe producten van Catrice en Essence waren NET uitgestald en ik kon rustig kiezen, super! Na heel lang kijken en twijfelen heb ik deze meengenomen:


Catrice, Catrice en nog eens Catrice! Van links naar rechts:
- Foundation Infinite Matt 020 honey beige (€5,99)
- Nail lacquer Ultimate Nudes 050 Moulin Rouge Light (€2,49)
- Eye Colour 070 Mr. Copper's Fields (€2,79)


Hihi, Catrice heeft altijd zo'n leuke namen voor de producten! 
Ik heb gelezen dat het in Nederland andere korting was, maar in België was het: 2 producten 20%, 3 producten 30%.
Ik heb voor deze producten dus ongeveer ook €7,89 betaald in plaats van €11,27

Zo! Weer wat spullen om binnenkort te reviewen. Welke wil jij zien?

3 opmerkingen:

  1. Leuke dingen, ik ben benieuwd naar dat nagellakje van Catrice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nieuwsgierig naar de Yves Rocher producten die je hebt gekocht!
    Ik heb daar ook een klantenkaart van. Ik krijg ook van die voordeelbonnen via mail, maar dan let ik weer niet op de datum en dan is het al vervallen eer ik nog is naar YR ga. Bummer. -_-'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen, Net zoals Silke ben ik benieuwd naar de nagellak en ook de oogschaduw.

    BeantwoordenVerwijderen

Feel free to leave something