zaterdag 16 april 2011

Catrice - 030 Meet Me at Coral Island + H&M

Tussendoor het studeren en brainstormen over een nieuwe blognaam, heb ik nog even een shopke geplaatst. 
U ziet: nieuwe slippers van H&M voor van de zomer. €4,95, echt een koopje. 

Ik kocht volledig zwarte slippers, maar er waren er ook dezelfde in het bruin, oranje, wit, ...
De zool is redelijk dun, dus licht om mee te wandelen. De koorden tussen je teen en over je voet zijn van katoen en nog eens gevlecht. Ik draag ze nu al anderhalve dag en heb (nog?) geen last dat het vel tussen mijn dikke en volgende teen open ligt, wat ik bij plastieken exemplaren wel heb.

De maten waren ook anders. Er is geen specifieke schoenmaat, wel: 36-37, 38-39, 40-41. Deze schoen is 40-41 omdat ik vond dat 38-39 mijn tenen te groot liet lijken. Vandaar het 'overschot' aan mijn tenen.

Nog eens in vooraanzicht. En voor de geïnteresseerden in de nagellak die ik op heb: 
Ik ging naar Mechelen voor een van de nieuwe nagellakken van Catrice, Iron Mermaiden te kopen. Helaas, toen ik in het Kruidvat aan het schap van Catrice kwam,  was deze helemaal leegeplunderd van onder tot boven. Gelukkig had ik nog een 'restje' kunnen meepakken:
030 Meet me at Coral Island
Coral, it is!



Zo, in een poging om het duidelijk op foto te zetten! Excuseer voor de velletjes op mijn teen, er wordt aan gewerkt! (en vervellen doet iedereen ooit wel eens)
Ik heb geen swatch op de nagels van mijn vingers gedaan omdat deze enorm beschadigd zijn. En wat hebben je nagels dan op dat moment echt niet nodig? Juist ja... Maar hey, dit is ook een leuke manier vind ik! En het 'tenenseizoen' is open, dus heel erg van toepassing. 

Swatchen op tenen is OK (meedoen, hup!)



0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something