zondag 10 april 2011

Catrice 070 Mr. Copper's Fields

In deze post ga ik het tweede artikel van deze shoplog reviewen: Catrice 070 Mr. Copper's Fields. Deze oogschaduw is er een uit het vernieuwde assortiment van Catrice. Ik koos hem niet alleen omdat het vernieuwd is, maar ook omdat ik helemaal into nude colors ben (zoals ik al vaker heb gezegd waarschijnlijk). Ik testte hem al in de winkel op mijn hand en ik was meteen tevreden van de kleur en de subtiele shimmer. Here we go!
 Om eerlijk te zijn: ik heb hiervoor nog geen enkele oogschaduw gekocht van Catrice (shame on me), dus dit is mijn eerste! Ik weet dus ook niet hoe de vorige verpakkingen er uit zagen. Maar ik ben zeker tevreden met deze! Een compleet doorzichtige, vierkante verpakking die zo gemakkelijk op te bergen is omwille van hoe klein ie is. Toen ik de verpakking wilde opendoen, moest ik wel een beetje forceren. Hij heeft dus ook een stevige sluiting. Handig, maar toch niet nagel-vriendelijk voor de mijne.

 Van dichtbij! De kleur is in het echt iets lichter dan op de foto.

De swatch! Goed gepigmenteerd, kruimelt niet, bij het uitwrijven blijft het meeste ook zitten. Wanneer je lichtjes met je borstel neemt, kan je ook highlighten met deze oogschaduw. 

Ik ben erg tevreden met deze oogschaduw! Catrice zal hier veel succes mee boeken, denk ik dan. Ik kijk, volgende keer ik in 't Kruidvat ben, uit naar nog meerdere verschillende  oogschaduwen van dit merk! 

Heb jij al iets gekocht uit het nieuwe assortiment van Catrice?

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something