donderdag 14 april 2011

Update

Even een update over de blog. Ik heb besloten mijn blognaam te veranderen. Waarom? Daar vraag je wat. Ik vind dat de naam niet 'spontaan' genoeg klinkt. Binnenkort bestaat mijn blog een jaar en bij deze gelegenheid ga ik de naam veranderen, ook de layout. Ik heb al enkele namen in gedachten, namelijk iets met 'lily', van lelie. Klinkt cliché, I know, maar voor mij heeft het wel een betekenis. Mijn echte naam betekent lelie. Voor dat te vieren wou ik ook een winactie doen, ik moet nog alleen bedenken welk ik ga weggeven.

Ook wilde ik even melden dat ik minder posts zal kunnen plaatsen omwille van examens. Ja, deze zijn pas in juni, maar paasvakantie = blokverlof. Maar ik zal mijn best doen! 

Lovies! 


0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something