zondag 17 april 2011

Viva la Sanja on bloglovin' + RIP Apple Blood

Follow my blog with bloglovin

Beste Apple Blood volgers, vanaf vandaag is The Apple Blood niet meer. Ik ga nu verder onder de naam Viva la Sanja op vivalasanja.blogspot.com
Voor mijn GFC volgers is dit geen probleem, maar ik heb een nieuwe link hier geplaatst voor de bloglovin' volgers. 
Hierzie ook ineens mijn nieuwe banner! Deze is natuurlijk maar tijdelijk. Tenzij jullie 'em leuk vinden natuurlijk. Wat zal er nog veranderen? Ik ga (opnieuw!) een poging doen om een betere reactiesysteem te installeren, namelijk die van intensedebate. Hopelijk komt dit snel in orde.

Wat vinden jullie van de nieuwe naam? Beter dan Apple Blood?  
Feel free to follow me! 

Peace,

Sanja 

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something