woensdag 28 september 2011

DRUK!






Jawel, dit is zo'n soort blogpost dat absoluut geen inhoud geeft aan een blog: ik kom inderdaad tussendoor melden dat ik het erg druk heb voor school. How comes? Zoals jullie weten zat ik met enorm veel herexamens, waar ik by the way (min of meer*) voor geslaagd ben! Om een lang verhaal kort te maken: ik zit nu in mijn derde en laatste jaar verpleegkunde met als traject/afstudeerrichting sociale verpleegkunde. Heel tof natuurlijk (brrr dat werkleven komt griezelig dichter en dichterbij) maar dat wil ook zeggen dat dit mijn zwaarste jaar wordt qua werken, studeren, stage en -slik- dé bachelorproef! Dit laatste staat ook bekend als thesis, eindwerk, ... en gaat heel veel uren (210 uren werd er gezegd in school) van mijn tijd in beslag nemen. In november doe ik stage thuiszorg (3weken) en in februari zal ik mij vestigen op de sociale dienst van een rusthuis (6 weken). Jammer genoeg heb ik nog geen informatie gekregen omtrent mijn laatste stage (9 weken). Normaalgezien zou ik in een jeugdinstelling stage doen, maar de dienst moet nog laten weten of ik er wel stage mag komen doen of niet. Probleem: omtrent die dienst wil ik mijn bachelorproef doen en wij moeten voor 10 oktober al voorlopige onderwerpen inleveren. Geen stage in de jeugdinstelling betekent nieuwe stageplaats zoeken op 10 dagen tijd en daarbij passende bachelorproefonderwerpen bedenken. Daarom kwam ik ook zeggen dat ik even een drukke tijd tegemoet ga, omdat ik alles zo snel mogelijk in orde moet brengen. Wat mijn blog betreft, deze gaat zeker niet dood! Ik ga mijn best doen om van tijd tot tijd te bloggen. Verder blijven mijn fisheye foto's ook gepost worden van zodra ik nieuwe afgedrukte foto's heb! Mensen die mij volgen op twitter hebben gelezen dat mijn volgende batch met foto's vertraging oploopt omwille van omvergereden postbus van de Blokker bij ons in het dorp. O wee als ze mijn foto's kwijt zijn, zou ik niet kunnen overleven denk ik! Want er zitten er speciale tussen...


* voor de vakken psychologie en module ziekenhuis had ik geen creditbewijs gehaald en dus heb ik deze vakken laten tolereren. Dit wil zeggen dat ik 'punten' inzet op die vakken zodat ik deze vakken niet opnieuw hoef te doen in het volgende academiejaar. Deze punten zijn uiteraard beperkt, ik heb 7 van mijn 18 punten ingezet.   


Stay tuned! ♥
Sanja

2 opmerkingen:

Feel free to leave something