donderdag 1 september 2011

New stuff + FOREVER 21


Forever 21. Sinds ik deze zomer zelf 21 jaar jong ben geworden, voelde ik me alsmaar meer en meer verwant met deze winkelketen. Enkele dagen geleden is de tweede Forever 21 keten in België geopend. Eerst in Brussel en nu sinds enkele dagen een in Antwerpen, Meir. 

Gisteren was ik met een vriendin in Antwerpen. Aangezien ik enkele uren daarvoor had gezien op Twitter dat de winkel al geopend was voor groot publiek (de officiële openingsdag luidde eerst 3 september), moest ik gewoon EEN aankoop doen in Forever 21!


Here it is! Het is een (namaak) leren armband met piramid studs op and I love it! Eigenlijk wilde ik alle accessoires uit F21 gelijk afrekenen, maar daar hield ik me nog net voor in. Verder kan ik eigenlijk niet veel meer vertellen, buiten dat er erg veel volk was en ik maar heel weinig geduld heb. Drie kwartier aanschuiven voor een paskotje zag ik niet echt zitten en er waren veel geïrriteerde mensen. Tja, wat wil je he... Ik ga zeker nog eens teruggaan in september wanneer iedereen op school zit. Ik heb een groen jasje zien hangen aan een paspop die smeekte om hem mee te nemen! Jammer genoeg zag ik het jasje niet meteen hangen in de rekken.


Arrr, more accessories! Deze ring kocht ik bij Bijoux Brigitte (naar mijn weten nog altijd de meest cheesieste naam voor een winkelketen)
BB lijkt een winkel voor de gewone dames, maar toen ik in een bakje vol ringen keek zag ik niets anders dan skulls skulls skulls
En 30 seconden later was deze mine mine mine


Lemony Flutter! Aangezien ik erg veel last heb van uitgedroogde nagels en nagelriemen, moest ik deze toch nog in huis halen. In de beauty blogosphere zweert 99% het op Lemony Flutter. Mijn eerste indrukken: citroenfris, hydrateert goed en de inhoud lijkt op een citroendessertje.

Zo, dit waren mijn eerste after-exam aankopen! What do you think? ♥

En ter info: mijn nieuwe fisheye-camera is inderdaad analoog! 

Cheers!
Sanja

2 opmerkingen:

Feel free to leave something