dinsdag 6 september 2011

REBUY: Black Star





 Black Star is de eerste parfum die onder de naam van zangeres Avril Lavigne op de markt werd gebracht. Ondertussen heeft zij nog twee andere parfums uitgebracht: Forbidden Rose en Wild Rose.


Het rechtse flesje is mijn eerste opgebruikte. Ik weet nog dat ik vakantiewerk deed in Kruidvat enkele jaren terug, toen Black Star net uit was. Er stond een grote tester aan de kassa, waar ik meestal heel de dag stond. Ik kon het natuurlijk niet laten om hem zelf constant te testen -niets te doen? Even 'testen' ;)- en elke keer klanten nieuwsgierig naar het flesje keken, moedigde ik hen aan om hem te proberen. Zodat het de hele dag lekker rook naar Black Star. Na een maand werken heb ik Black Star gekocht van mijn eerste looncentjes. 


Komaan, dat flesje! Een zwarte stervormige dop, een wegneembare collar en de vorm van het flesje zelf! I love it! Maar natuurlijk moeten we het belangrijkste voor ogen -of beter de neus- houden: de geur. Eigenlijk ben ik enorm slecht in geuren beschrijven. Ik weet bijvoorbeeld niet hoe muskus ruikt. You must smell for yourself.

De collar! Best mooi om als ring te dragen maar ook heel pijnlijk omdat de pinnen constant steken in je omgevende vingers.


De voornaamste reden van mijn rebuy is niet alleen hoe goed hij ruikt en hoe mooi het flesje is. Nee, ik heb hem opnieuw gekocht voor een andere reden. Het is zo dat ik graag parfum opdoe en daarna een sjaal aandoe. Na verloop van tijd ruikt die sjaal naar mijn parfum, snuffeltime! Ook herkennen mijn vrienden me aan Black Star. Het is zo'n beetje 'mijn' geur. Zoals de ander 'Be Delicious' van DKNY heeft als 'haar' geur. I will always be a Black Star. 


3 opmerkingen:

  1. I'm not a big fan of Avril, but I am curious about her perfume. :)

    x Krizia

    Shark Attack - Fashion Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Kan eigenlijk niet goed tegen parfum. Maar die fles O.O daar doen we het voor -grabby hands- hebbenhebbenhebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Feel free to leave something