donderdag 13 oktober 2011

GOTMYHAIRCUT

Daar zit ik dan, ongemakkelijk achter die camera, te poseren gelijk een verlegen communicant voor een 14 jaar oude Ikea-commode . Het was de eerste keer dat ik mijn broer zijn statief gebruikte, da's toch al makkelijker dan armlengte-foto's. Zeker als je al dat haar op een foto wil krijgen. Maardus, ik ben naar de kapper geweest! Ik ben daar altijd enthousiast over omdat ik 'maar' om de 3 maanden ga, tenzij tussendoor voor mijn froe te knippen. Er zijn eigenlijk geen drastische knipsels gebeurd. Pony bijgeknipt tot wenkbrauwlengte en de puntjes van mijn haar afgeknipt (3-4 cm). Mijn haar is plat plat, ik laat het niet in laagjes knippen omdat dat bij mij precies op niks trekt. En ik krijg er een rare slag van in mijn haar. Nu mijn dode puntjes er af geknipt zijn, ga ik binnenkort misschien nog eens mijn haar kleuren. Ik heb nog een potje roze haarkleurverf staan. 

Eigenlijk heb ik best een hectische dag achter de rug. Om 8.30u stond ik op om mij klaar te maken om naar school te gaan. Ik had namelijk van 10.45u tot 12.45u les. In het lokaal aangekomen, moest ik blijkbaar binnen het kwartier op medisch onderzoek. Ik kwam compleet uit de lucht gevallen. Hup, binnen in het lokaal bij de verpleegkundige van Idewe. 
"Hebt u last van uw gezondheid?"
- "... Nee zeker?"
"Neem je de pil?"
- "Ja."
BANG, een intradermo naald in mijn arm om te testen of ik TBC heb. Venijnigste. Prik. EVER. 

Dan bleek het ook nog eens dat ik van 16u tot 18u les had. Tweede keer uit de hemel gevallen. Maar geen nood, dat ging lukken. 
Om 12.45u spurtte ik als een een gek die in brand stond richting het station. Ik haalde nog net mijn trein en ik was op weg naar huis. Thuis aangekomen -13.15u-  propte ik een boterham binnen, sprong terug op mijn fiets en maakte dat ik in die kapperstoel zat. Knip knip zei de schaar en voor ik het wist stond ik terug thuis voor mijn boekentas te maken voor die laatste les van de dag. Om 15.23u terug naar het station voor mijn trein te nemen richting Mechelen. Heb ik me even liggen afzweten qua afstand, fietsen, lopen en stappen. 

Maar alez, zaagmodus af! Hier zijn nog twee foto's die ik had gemaakt, just for fun!

The creepy eyes!

I can haz mustache too!

Cheers!
Sanja

7 opmerkingen:

  1. NOOOO, uw haar niet kleuren! Ik hou van je haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel!
    En A., ik had iets duidelijker moeten zijn in mijn post, ik wil alleen mijn onderste haarpunten roze kleuren ;) Alleen mijn ouders houden mij tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow dat is veel haar! Super mooi :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha oké, oef! Dat zou nog wel oké zijn. ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Feel free to leave something