dinsdag 11 oktober 2011

LAY OUT: Nieuwe header



Misschien heb je het al gemerkt als je hier wat vaker komt: ik heb een nieuwe header en ik ben er trots op! Halloween komt dichter en dichter bij en ik wilde mij lekker voorbereiden hier op. Sinds een tijd ben ik ook verzot op eyeballs, oogballuh. Op kleedjes, handtassen, horloges, cakes, etc. Ik vind ze heel schattig eigenlijk, met hun verschillende kleuren iris en hun kleine adertjes die langs hen heen liggen. Degene die je in de header ziet heb ik zelf getekend, ingescand en mijn broer heeft er wat aan gewerkt in Photoshop en Illustrator, sinds ik daar niets van ken. Moet ik dringend werk van maken dus! Eigenlijk vind ik de header zo leuk dat ik hem als vaste wil laten staan... Het zou misschien wel mensen wegjagen van mijn site in plaats van me te volgen. Ach, ik zal nog wel zien zeker! 

foto: weheartit.com

Cheers!
Sanja

1 opmerking:

Feel free to leave something