woensdag 26 oktober 2011

Preparing for Halloween!



Mijn kostuum voor Falloween is beetje bij beetje meer 'af'! Ik ging naar 't Kruidvat in de hoop dat de zwarte lipstick van Catrice nog in de rekken lag. Die ging namelijk uit het assortiment en ik deed maar fingers crossed dat die er nog zou zijn! Helaas... Deze lipstick wilde ik gebruiken omdat ik geen toneelschmink op mijn lippen wil smeren. Het enige andere merk dat nog zwarte lipstick had was 2B. Maar toen ik deze openrolde zaten er 'zweet'druppeltjes (oke dampdruppels dan) op. Yikes, no thanks.  




Dan ging ik richting Claire's, die hebben elk jaar rond deze tijd een heus Halloween-assortiment, en daar vond ik wel een zwarte lipstick! Maar ik had weer pech: toen ik thuiskwam zag ik dat hij in zijn verpakking al was uitgelopen. Ik draaide hem open en de lipstick viel er gewoon uit! Dat kon ik natuurlijk in de winkel zelf niet gezien hebben, want daar zat die gewoon in zijn kartonnen verpakking. Maar we blijven optimistisch: ik heb hem maar 1x nodig en daarna niet meer. 
Ik kocht ook klemmetjes met bloederige skelethanden op, cute! 




Sorry voor de nogal wazige foto's, ik kreeg de camera zo niet scherpgesteld.


Cheers!
Sanja

2 opmerkingen:

Feel free to leave something