zaterdag 7 januari 2012

Hell Bunny Spring Summer Collection



Sinds ik mijn eerste Hell Bunny kleed kocht voor mijn eindejaarsbal, was ik verkocht! Dat was een rode jurk met zwarte polkadots, knielengte. Fifties style. Ik moest en zou die jurk hebben, dus heb ik hem zelfs gekocht in XS. Dat was in het schooljaar 2008-2009. Maar nu zijn we 3 jaar later en kan ik het nog maar 10 minuten uithouden in de jurk zonder flauw te vallen. Het was namelijk geen jurk met een rekband in. 


In de herfst van dit jaar zette ik dé eyeball dress (mét rekband) van HB op mijn wishlist. Nadat ik wat online webshops had bekeken, bestelde ik hem via Sinderella's Shrine. Ik had wat problemen met mijn PayPal en moest daarom mijn geld via de bank laten omzetten in ponden, maar een dikke week later had ik de jurk in mijn bezit. Net op tijd voor Halloween! 


Nu heb ik de smaak te pakken en heb ik twee dagen geleden nog een Hell Bunny jurk besteld. Hij zou binnen de 14 dagen op stock zijn. Nog even wachten dus. 


Zo, dus was naar aanleiding van de eigenlijke blogpost: de nieuwe collectie voor lente en zomer! 
Cyanide mini-dress pink

Cyanide mini-dress purple

B-movies 50's dress

Perky dress


Georgia dress





Olivie dress pink
Olivie dress green






Lynda 50's dress
Clarice dress






Zo, dit was de kleine maar oh zo mooie collectie! Ik wil zeker gaan voor de B-movies 50's dress en de purple cyanide mini-dress! ♥ en de Georgia dress is gewoon awesome! (my little ponies?!) 
Wat vinden jullie er van? ♥


Cheers!
Sanja






1 opmerking:

  1. Ik vind het eigenlijk wel leuk, mijn favorieten zijn de eerste print en die met de pony's, echt super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Feel free to leave something