dinsdag 10 januari 2012

Nieuw commentsysteem



Ja, ik zat met de handen in het haar. Al een hele tijd wilde ik iets doen aan het commentsysteem. Want -en dat weten jullie en het wijde internet ook- het commentsysteem van Blogger sucks. Enkele maanden terug besloot ik hier iets aan te doen en probeerde Intense Debate te installeren. Dat leek op het eerste zicht goed te gaan, maar erna niet meer. Te chaotisch, en in een gefrustreerde bui van mijn blog gesmeten. Toen ik het wat later terug een kans wou geven, kon ik mijn blog niet meer registreren en het systeem dus ook niet meer installeren. Niet erg, ik had al een ander systeem op het oog: facebook. Long story short: dat kreeg ik ook niet deftig geïnstalleerd op mijn blog. En dan bleef er nog Disqus over. Installeerde zeer makkelijk, veel opties, blend perfect in mijn blog en het is naar mijn -en ander- weten een deftig commentsysteem.
Dus, beste volgers, ALSTUBLIEFT! (Dankuwel Sanja)


Op deze post reageren zou heel erg leuk zijn, al is het maar om te testen of het toch wel lukt! Gelieve toch geen voorbeeld te nemen aan bovenstaande meme... ;) Moesten er toch problemen zijn mogen jullie mij altijd contacteren. 
En nu ga ik verder in mijn boeken vliegen, morgen eerste examen! Wish me luck! ;)


Cheers!
Sanja

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something