vrijdag 13 januari 2012

Random examenpics #5

Hieronder nog eens een kleine serie van foto's die ik maak tijdens de blok/examens. Enjoy!

Even pauze = Gossip Girl zien + nagels lakken. Resultaat morgen of overmorgen op de blog, als ik er goede foto's van kan trekken! Hoezo ik heb alleen maar Catrice-nagellak?

Mijn -alzeggikhetzelf- leuke Batman t-shirt ^^

Het woord 'theorieën' geschreven op 3 manieren. JAWEL, uit eenzelfde cursus! Spot de fouten en de juiste. 



Mijn bureau op deze moment. 

Koffie gehaald bij Einstein Coffee na mijn eerste examen + lelijk afgebladderde nagellak (shame)

Mijn examens, van de week die net geëindigd is. Die van volgende week is een pak drukker...

OREO'S, MY FAVORITE! Omnomnomnom
Cheers!
Sanja

1 opmerking:

  1. Waaah, vet leuke badman shirt! :) Lol theorieën xd. Best faalend.. Aah, succes met volgende week! Ik heb dan toetsweek :/

    BeantwoordenVerwijderen

Feel free to leave something