dinsdag 24 januari 2012

Random examenpics #6


Mijn pakket van Attitude Holland is aangekomen! Met mijn nieuwe Hell Bunny dress en een patch. Ik had ook een armband besteld maar die was helaas na een tijd niet meer op voorraad. Ik heb de klantendienst aan de lijn gehad en een paar dagen later was het geld teruggestort. Fijne service en klantvriendelijk! Het was wel de eerste keer dat ik iets bestelde bij Attitude Holland.

Tickets besteld voor het optreden van Evile in Vosselaar op 3 februari!

Make every day a happy day! Deze tas kreeg ik vorig jaar voor kerst en geeft me elke ochtend weer die instant happiness. Jip en Janneke uiteraard!

Zo lag mijn haar toen ik opstond 's morgens. Hoezo net-uit-bed-looks zijn hawt?!

Uit mijn cursus Religie, Zingeving en Levensbeschouwing. Ja hoor, heel zingevend! Dit is een conversatie tussen mijn twee buren uit een van de lessen. Ik kijk niet eens SYTYCD... 

Crap van de sac d'Anvers! Heerlijk goedkoop en irritant snel kapotski. Het gehaakte deel is helemaal tot boven opengeraakt, er is een knop kwijt en de andere knop (die je ziet) hangt er voor dood bij, de zool komt er voor een deel af, ... Aan de andere schoen is er net helemaal niks aan. 

De cursussen waarvan ik al examen had gedaan, tot afgelopen weekend, met daarbovenop het door-de-mama-gehaakt draakje. Het is eindelijk bijna gedaan! Ik heb al sinds 24 december even geen sociaal leven meer gehad (over social media zal ik maar zwijgen, kuuuch)

Naarmate de examens komen en gedaan worden, wordt mijn bureau erger en erger. I have a wall of schoolpapers. Waarom had ik ook alweer een leeg prikbord?

Een slagveld Pesto Mozzarella chips van Lays. Finals make me hungry.  

En dan is het weer zaterdagavond en tijd voor... nageltjes verzorgen en lakken, lippenbalsem smeren -op mijn lippen, niet mijn nagels- om de zoveel seconden, ... Terwijl ik P.S. I love you aan het kijken was. Needless to say dat die film echt om te bleiten was? En hoe knap is Jeffrey Dean Morgan wel niet?! Mi-aaauw!

Een tip die ik ergens op het internet las: de beste moment om te gaan experimenteren met make-up is... vlak voor je je al-opgedane make-up er af gaat halen! Moest het mislukken, hey, je gaat het er toch afhalen. Dus ik probeerde/oefende de overbekende winged eyeliner nog eens uit. Op afstand ziet het er nog deftig uit, maar in close-up écht niet!
(M.A.C. liquid liner grey)
BTW, mijn wenkbrauwen zien er in het echt ook niet zo monsterlijk behaard uit :') Die zijn normaalgezien veel onzichtbaarder, excusi! 


Cheers!
Sanja

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something