vrijdag 27 januari 2012

Shoplog Antwerpen



Toen ik gisteren mijn aller laatste 'examen' (het was een voortgangstoets met multiple choice vragen waar we vooraf niet echt voor konden studeren) had afgelegd, ben ik met een klasgenoot met de trein richting Antwerpen gegaan. Time for some serious shopping. Naar mijn normen heb ik heel wat bijeen geshopt. Vandaag ga ik jullie -in foto's- laten zien wat er vanaf nu allemaal in mijn bezit is. Ik ga jullie in deze blogpost voorlopig alleen alle spullen buiten kleren en schoenen laten zien die ik gekocht heb. Kleren en schoenen ga ik jullie in een andere blogpost laten zien ;)


Eerst gingen we eten/energie opdoen in den Exki, een gezellige lunchplaats met veel gezond eten -al dan niet biologisch- en veel keuze. Hier kom je niet voor een standaard broodje smos. Je kan er ontbijten, er zijn verse soepen, slaatjes, pasta's en broodjes. Er staan microgolven ter beschikking om je lunch op te warmen. Ik heb de pasta La Rossa gegeten, wat eigenlijk gewoon pasta bolognese is met een vleugje pesto. Heel lekker! 


Twee nieuwe lakjes van Catrice!
Links: From Dusk To Dawn
Rechts: After Eight
Ik had al vele goede commentaar gehoord over After Eight, dus deze wilde ik zeker bekijken in 't Kruidvat. Ik heb hem gelijk ook meegenomen want hij is echt lovely!

Ik moest en zou een nieuwe lipstick hebben. Eerst zocht ik naar Frozen Rose van Catrice, maar die bleek net iets te roze te zijn naar mijn zin. Toen nam ik de kleur Be Natural! (links) vast en deze beviel me meer. Een echte nude-kleur, dat ontbrak nog. De kleur Princess Peach (rechts) nam ik ook nog mee, want ik wilde ook nog wel een koraalrode lipstick in mijn stash. BTW: De linkse lipstick had ik al opgedaan voor ik de foto nam, ik heb hem dus niet zo uit het schap gehaald. 

Een zilveren ring van Forever21, met beren(/katten?)-oortjes.
Echt te cute! De nagellak die ik op heb is trouwens From Dusk To Dawn. 


Een diadeem met glitterstrik van Forever21. Deze had ik een maand geleden al op het oog, maar ik twijfelde. Nu ik hem terug zag, wist ik niet wat me toen bezielde en heb ik hem gelijk meegenomen. Partyproof! 



In Urban Outfitters verkopen ze niet alleen leuke vintage kledij, ook boeken en andere hebbedingen. Dit boek staat vol Insults en Comebacks, voor elke gelegenheid (stupidity, looks, ...) en they sure are effective! Het boekje telt 111 pagina's en is maar 9 cm op14 cm. Ik heb het boek eerder gekocht omdat er zulke grappige comebacks in staan, niet omdat ik voornam om in 2012 een bitch te worden ;)


That's right! Ik ben een Sims-speler. Dit is het eerste uitbreidingspakket van de Sims3 dat ik heb. Dieren zijn leuk om mee te spelen en te besturen. Je kan je eigen ras creĆ«ren, paardrijden, goede manieren aan- of afleren, ... En ze zijn gewoon ongelofelijk schattig. Beestenbende! Misschien schrijf ik er ooit nog eens een blogpost over, na ik het een tijd gespeeld heb? 

En als allerlaatste: een zonnebril van de Pimkie! Hij stond in de sale en ik heb hem gekocht voor 2 euro. Geen idee wat de oorspronkelijke prijs was. Thuis zag ik pas dat het plastieken neussteuntje (zoals je ziet op de foto) ferm scheef staat. Eigenlijk merkte ik het helemaal niet, maar ik ga hem toch best herstellen, aangezien het wel opvalt... 

 Zo, dit waren mijn aankopen, stay tuned voor het deel met de kledij en schoenen ;) 


Cheers en HAPPY FRIDAY!
♥Sanja 



0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something