woensdag 15 februari 2012

Nails of the week!

Ik dacht dat het leuk zou zijn om gewoon te laten zien hoe mijn nagels er uit zagen deze week! De foto's zijn een beetje vaag vind ik, want ik trek ze namelijk niet overdag. De reden hiervoor is dat ik alleen 's avonds mijn nagels lak. Peignoir aan, serie'ke opzetten en chill mijn nagels lakken. Liefst ruim voor ik ga slapen, anders staat mijn deken erin gedrukt de ochtend erna. Je zou dan denken: Hey, neem dan toch de foto's the morning after, in zonlicht! Ach, ik ben niet gezegend met super gezonde nagels. So be it. Wanneer ik opsta mag je er al zeker van zijn dat ik al een chip heb hier en daar. Echt niet leuk eigenlijk, aangezien ik op sommige blogs lees hoeveel dagen hun nagellak goed blijft zitten zonder chippies. Voorlopig moet ik het zo maar doen! ;) 

ZONDAG - MAANDAG
Catrice - Forget-Me-Not! 

MAANDAG - DINSDAG
Catrice - After Eight

DINSDAG - WOENSDAG
Catrice - Forget-Me-Not! + From Dusk To Dawn met plakbandmethode


Stiekem ben ik super tevreden over Forget-Me-Not!, want hij droogt gelijk ne steen. Hierna had ik jammer genoeg geen nieuwe foto's, want ik ben op Palliatieve Dagen tot vrijdag met school, zonder nagellak! Daar is ginder ook geen tijd voor vrees ik... 


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something