vrijdag 10 februari 2012

The Pyjamas Post

Yak Man van Leisurely Sensitive had weer eens een leuk idee: TAG: Show your PJ's and Slippers. 


Regels:

- Maak een foto van je pyjama.
- Maak een foto van je pantoffels. (geen pantoffels? Maak een foto van je sokken)
- En vertel waarom, je juist die pyjama + pantoffel draag en hebt gekocht :').
- Tag zoveel mensen als je maar wilt. 

EN DAN DOE IK DAT MAAR HE!

Deze o zo sexy bedoutfit doe ik momenteel aan. Zoals je ziet heb ik een gewone pyjamabroek als onderstuk en een bandshirt (Deep Purple♥) als bovenstuk. Die laatste varieert nogal hard. De pyjamabroek komt uit H&M en vond ik gewoon lekker klassiek, met zijn gestreeptheid.
(Ik ben al blij dat er niet BABE op mijn poep staat ofzo, you get the picture)
Het t-shirt heb ik gekocht op het optreden van Deep Purple in de Lotto Arena (Antwerpen) enkele jaren terug.  
... Ik had geen goed ochtendgezicht, haha! 

Mijn sloefjes! Ze zijn net nieuw en komen uit Hema. Ik vond de print wel leuk, zo kleurrijk! En ze zijn lekker warm. En er hangen ponponnetjes aan.

Check de ponpon rechts onder! 

Zo, dit was het dan! Neem de tag maar over als je wil ;) 
SHOW MEH YOUR PJ'S! Ja hoor, welke pyjama's draag jij het liefst? Langst mogelijke broek of liever bare naked? jij ijsbeer! 


Cheers!
Sanja ♥





0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something