zaterdag 4 februari 2012

Shoplog Antwerpen deel 2


Oke, eindelijk deel 2 van de shoplog Antwerpen. Sorry voor de vertraging! De laatste week heb ik vooral al nagelbijtend en tenenkrullend doorgebracht, omdat ik mijn resultaten van de examens zat af te wachten. Mensen die me op twitter volgen hebben het al gezien: ik ben geslaagd! En dat van de eerste keer, wow. Normaalgezien zat ik nu al met een stuk of 4-5 herexamens na één periode. Ik ben super blij met de resultaten en hey, deze zomer géén herexamens! (hoe voelt dat ook alweer aan?!) Maar ik ga nog niet te hard juichen, een veldslag gewonnen is ook nog niet de hele oorlog winnen. mijn eindwerk met de titel 'medicinaal cannabisgebruik' staat namelijk nog op me te wachten.



Maar nu, de rest van de shoplog! Het is niet veel en het was moeilijk vond ik om de kledij op foto te krijgen zonder ik het zelf aan had (ik heb geen fotograaf en dus ook geen deftige outfitfoto's)


Zwarte knie-lengte rok van H&M. Hij glinstert een beetje en dat vind ik wel een leuk effect hebben.  Ik heb hem vooral gekocht om 'iets deftig' te dragen op stage. Dit was een soldenkoopje.
Dit zag ik hangen en het was meteen van; DIT IS ECHT IETS VOOR MIJ! Skulls en (al dan niet gebroken) hartjes. Het heeft halflange mouwen en een dun stofke. Kan je makkelijk over je broek dragen. Dit was geen soldenkoop en is dus nu verkrijgbaar bij H&M
Ik vond het best grappig hoe de broek eigenlijk helemaal verdween in mijn achtergrond! De volgende foto is iets duidelijker ;)

Een leuk burgundy shortje met zwarte hartjes van H&M, deze combineer ik met een zwarte panty wanneer het iets warmer gaat zijn. Dit was ook een soldenkoop.
Deze zwart-grijs gestreepte trui kocht ik bij Only, hij is super zacht. Helaas niet echt compleet als 'trui' te dragen, aangezien hij toch heel dun gebreid is. Ik draag hem met een dunne sweater eronder. Dit was ook een soldenkoop
Deze schoenen heb ik eigenlijk niet in Antwerpen gekocht maar in Mechelen, in de nieuwe schoenwinkel genaamd 'New Generation'. Eerlijk gezegd heb ik al genoeg zulke botten staan, maar ik smolt voor de studsbandjes! En zoveel hebben ze nu ook weer niet gekost ;) 
Bij deze schoenen heb ik énorm staan twijfelen maar uiteindelijk werd ik toch verliefd.
1) De kleur burgundy paars
2) Ik had nog geen schoenen met hoge hakken staan
3) Ze stappen comfortabeler dan ze eruitzien
4) De mega grote korting Ze kwamen van 157 euro en ik heb nog maar 25 euro betaald
Deze schoenen komen van Urban Outfitters

Mijn enige probleem: wanneer ga ik deze aan doen?!


Zo, dit was het dan! Laat maar weten wat je er van vind als je wil ^^ 

Cheers!
Sanja

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something