maandag 26 maart 2012

OUTFIT #1 - Every move you make creates your destiny


 Een eerste poging tot outfitpost! Niet zo heel erg speciaal eigenlijk, maar toch leuk om te doen vond ik. Het was echt goed weer de voorbije week (you don't say?!), dus het was perfect om foto's te nemen. 
Nog een week voor mijn stage gedaan is! Vorige week was mijn stagebegeleidster langs geweest om de voorlaatste evaluatie in orde te maken. Welke eigenlijk niet zo heel denderend was. Ik ben namelijk nogal traag gestart, was niet voldoende op de hoogte van de sociale wetgeving en dergelijke ... Maar uiteindelijk naar het einde toe was ik beter mee met het werk. Nu hopen dat het in de laatste week zo blijft. Vrijdagavond trad mijn fav band Korn op in de AB in Brussel, jammer genoeg ben ik niet gegaan. Reden? Niemand wilde met me mee (geen fans) en het vervoer richting Brussel is allesbehalve. Nu heb ik wel heel veel spijt ofcourse. Volgende keer ga ik zeker! 
Broek - H&M
Hemd - H&M
Zwart topje - H&M
Studsarmband - F21


0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something