vrijdag 23 maart 2012

It's a good day to have a good day



Het is alweer vrijdag! Wat gaat de tijd toch snel vooruit! (of net niet?)
Vandaag is mijn broertje jarig. Ergens vorige week had ik zijn cadeau besteld via een online webshop. VANDAAG mocht ik het pakketje gaan afhalen, wat een timing! Ik heb het snel ingepakt, of wat gekleurd papier rond gedaan en wat repen plakband op gedraaid, dat kan ook. Ik ben al blij dat ik het nog vandaag kan afgeven. Het is toch anders wanneer je een cadeau op een andere dag afgeeft dan op een verjaardag zelf. 


Ook zat ik weer, een half jaar later ofzo, bij de kapper. Terug hetzelfde: paar centimeters er af, recht froe'ke geknipt. En ik zie er weer als nieuw uit! Het experiment met we-gaan-die-overgroeide-froe-eens-naar-achter-spelden-op-mijne-kop vond ik tegen het einde toe toch niet meer zó geslaagd. En ik heb bij mezelf opgemerkt dat ik niet graag naar andere mensen hun voorhoofd kijk, laat staan die van mezelf. Spaart me weer een halve kop foundation. 


Wat zijn de plannen voor dit weekend? Vanavond maken mijn vriend en ik plaats in de zetel voor een bevriend koppel. De jongen ken ik, het meisje ga ik leren kennen. Spannend! Goedkeuring much? Morgen rij ik naar een andere vriend toe die ik allang niet meer gezien heb. Gaat raar zijn, want ik ben er nog nooit met de auto naartoe gereden en ik hoor mezelf nu al roepen naar alles dat voor mijn wielen kruipt, wegomleggingen en in paniek schieten omdat ik de weg kwijt ben. O jeetje.
Hoe ziet jullie weekend er uit? ^^


Cheers!
Sanja

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something