maandag 12 maart 2012

NOTD - ACid/DC

Héérlijk vind ik het, dat Catrice lakjes subtiel genoemd heeft naar rock of heavy metal-bands. Eerst hadden we Iron Mermaiden, die nu jammer genoeg uit het vast assortiment is gehaald. Maar ACid/DC geeft een mooie vervanging. Met de leuke woordspeling, waaruit 'acid' komt (zuur), heeft Catrice een waardige -al dan niet neon- kleur aan het assortiment toegevoegd. Om een of andere reden werd ik veel warmer voor dit gifgroen lakje dan de knalgele broer die er vlak naast stond. En dan zeggen ze, 'Volg je intuïtie!' hé. Op het flesje staat expliciet 'Use basecoat' en dat raad ik jullie ook aan als je deze kleur op je nagels lakt. Toen ik hem na enkele dagen af deed, heb ik nog verder moeten schrobben dan alleen mijn nagels. Maar voor de rest lakt hij erg goed (1-2 laagjes) en mag deze absoluut niet ontbreken in je stash (gifgroen, komaan!)




Hoe was jullie weekend? Genoten van de zon hoop ik!
Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something