dinsdag 6 maart 2012

NOTD - Be Pool

Als er iets op mijn wishlist stond van de Nymphelia LE van Catrice, dan was het wel het lakje Be Pool. Ik koos hem omdat ik wel van donker gekleurde nagellak hou. Nja, donker is hij niet echt! Ik noem deze 'fris donker' omdat het zo aanvoelt alsof je in het midden van de nacht bare naked in een zwembad springt. Dat komt ook te staan op mijn to-do lijstje of ever times infinity. Maar nu, het lakje! Ja mijn ringvinger is belakt met de eeuwige New York (ook van Catrice) die altijd maar terugkomt. Ik vind het geen mooie kleur om alle vingers mee te lakken. Be Pool is in mijn ogen zwembadgroen alsof het geen maanden meer uitgekuist is en beachblauw omdat het mij aan die typische kleur van bikini's doet denken. Hij bevat ook de nieuwe, plattere borstel en lakt naar mijn gevoel al in een laagje. 


Wat vinden jullie van de kleur? Heb jij een ander product van de Nymphelia LE gekocht?


Cheers! 
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something