zondag 4 maart 2012

Random Pics #7

Een vriendin en ik houden af en toe een only meat-dagje. Zij had een lamsstukje en ik merguez-worstjes, ook lam. Dat geserveerd met een glaasje wijn uit 19huppeldepup cranberryjuice uit 2012. 

's avonds in bed met mijn overoversized trui van Korn met dito oversized kap. Gezellig! Dan neem ik even de tijd om eens een leesboek vast te nemen.

Mijn pyjamabroek, mijn rood fleece-dekentje en mijn kitteh bedovertrek! Een heel kleurrijke affaire moet ik zeggen. 

Het paars, gehaakt draakje dat mijn moeder gemaakt heeft en hangt te vliegen aan een dun touwtje aan mijn lamp :D

Rrrr! Avond = nagellak tijd en muziek! 

Cd's van de band Generation! Hun muziek kan je hier beluisteren! (en ja ik kan niet stoppen over hen) Leuke albumhoes hé!

De eerste gaatjes in mijn panty! Een dag zonder nieuwe gaten in uwe panty is nen dag niet geleefd!

Wishlist, gekleefd in mijn agenda ♥ en herinnering dat ik mijne paper over diversiteit moet afgeven ;D Ik zou die spinal dress écht moeten kopen he, vind je niet?

Ik had mijn kartonposter van Bellatrix Lestrange geïnstalleerd achter mijn bed. I sleep safe now! 

Hier had ik eigenlijk een ooglook gemaakt, maar je ziet alleen mijn eyeliner :( en een eerste poging met blush. 

Precious, precious NALU ♥ 24-pak :D aangezien ik blijkbaar elke dag moe op stage aankom, neem ik vanaf nu elke dag eentje mee! En zoals je ziet, ben ik wel goed voorzien voor een tijdje.

Bloemen gekregen van mijn vriend, zomaar! 

Kennen jullie die tube Hennep handcrème van The Body Shop? Die was kapot gegaan dus heb ik hem in een leeg potje gezichtmasker van Lush gepropt. 
Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something