woensdag 14 maart 2012

Sanja koopt weleens iets.


Tja, een heuse shoplog is het niet echt hoor! Misschien moet ik maar een andere intro-afbeelding maken voor wanneer ik enkele nieuwe dingetjes in huis heb... Maar ik was wel blij met de nieuwe aankopen dat ik ze toch wou tonen op VLS. 

 Dit is een lipscrub van TBS. Omdat ik op verschillende blogs las dat deze wel goed werkt, besloot ik hem eens te gaan bekijken in de winkel. De verkoopster hielp me goed verder en legde uit hoe het precies werkt: je smeert de scrub op je lippen, met je vingertoppen scrub je nog even verder met de deeltjes die nu aan je lippen hangen. Daarna veeg je het af met een doekje en is het belangrijk dat je meteen lippenbalsem smeert, voor een complete verzorging. Ik heb het nu al een 4-tal keren gebruikt (ik doe 2x per dag) en ik zie toch al een zekere verbetering: ik heb nu al veel minder losse velletjes aan mijn lippen. Daarvoor was het echt niet om aan te kijken! Ik ga blijven voortdoen want hij is echt fijn! Hij ruikt trouwens erg fris naar munt!

Nog meer scrub! De scrub voor mijn lichaam was op dus ik zocht een andere, iets meer budget-versie dan degene die ik al had. Kruidvat vond ik net budget genoeg (3 euro voor 200ml) en besloot een van de drie versies mee te nemen: Blueberry & Lychee. Omdat ik lychees lekker ruiken vind, that's why. 


Omdat ik altijd zo lang aan het Catrice-schap blijf staan in het Kruidvat, besloot ik om deze keer Essence nog eens 'een kans' te geven. Niet dat ik Essence volledig uitsluit, maar het was toch lang geleden dat ik daar nog iets van had gekocht. Links zie je de I ♥ stage eyeshadow base, rechts zie je Time For Romance, waar binnenkort nog een NOTD van online komt. 
 Ik had een nieuwe eyeshadow base nodig, gezien die van E.L.F. die ik gebruikte, zo goed als opgebruikt was. Deze is ook met een sponsapplicator, maar omdat bij deze zoveel afkomt, neem ik er wat af met mijn vinger en smeer ik hem zo op mijn oogleden. Ik gebruik deze base eigenlijk alleen met eyeliner en niet perse met oogschaduw...


Onderbroeken van den H&M! Dit zwarte exemplaar met appels op kon ik gewoon niet laten liggen! Deze zat in een 3-pack met nog een roze en witte onderbroek, maar daar ga ik iets anders mee aanvangen ;) eerst nog eens nadenken wat precies.


Zo, dit was het ook alweer! Nu kan ik alweer even verder. Er komen hoogstwaarschijnlijk (maarre, mij kennende...) geen shoplogs meer voor een tijd. Vanaf nu zet ik elke maand een vast bedrag van mijn zakgeld opzij als budget voor de komende festivals. "Whaaat, nu al?!" Tja, festivals kosten nu eenmaal erg veel geld, dus die opoffering zal wel op tijd moeten gebeuren ;) 
Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something