maandag 28 mei 2012

NEW - Mötley Crüe



Vrijdag had ik een redelijk drukke dag. Ik reed in de voormiddag met de auto naar Lier om mijn hoorapparaten te laten nakijken in het hoorcentrum, want uit het rechter apparaat kwam al een tijd geen geluid meer. In een paar minuten was het weer helemaal hersteld. Omdat ik nog wat tijd over had van mijn betaalde parking, besloot ik nog even langs H&M te passeren. In het filiaal van Mechelen had ik namelijk leuke zwarte shorts zien liggen, helaas niet meer in mijn maat (maat 42 was véél te groot en maat 36 zat echt niet lekker, veel te strak). Ik zag de shorts meteen liggen aan de ingang, dacht ik. Uiteindelijk heb ik ze niet gepast want ik dacht dat het niet dezelfde waren als in Mechelen. Pas later bedacht ik me dat het wel degelijk de juiste shorts waren. Ah well... Maar toen zag ik een rekje vol met H&M bandshirts waar deze van Mötley Crüe tussen hing. Normaalgezien heb ik het niet voor bandshirts van deze keten, maar toch besloot ik het te kopen. Gewoon, voor de zomer. En zoveel witte kledij heb ik niet in mijn kast hangen. Als je goed kan zien zie je dat het redelijk doorschijnend is, dus ik zal deze waarschijnlijk combineren met een bikini daaronder en een short. Tweede aankoop was de piloten zonnebril die elk jaar weer terug te koop is in H&M en tevens het enige model waar ik een beetje mee sta. 








Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something