dinsdag 5 juni 2012

Shorts 'nd Leggings


  • Had ik al verteld dat ik zwarte shorts van H&M zocht maar dan een betere maat voor mijn derrière? Dacht van wel hoor! Eindelijk vond ik ze afgelopen zaterdag toch terug in H&M van Mechelen. Direct een 38 en 40 meegesleurd richting paskamers, 5 minuten gepast, maat 38 it is. Kan ik deze zomer en andere tussenseizoenen combineren met -al dan niet gekleurde- leggings en panties. Want zonder deze laatsten vind ik het wel een beetje te bloot. 
  • Twee pakjes beenbedekkers! Panties met al gaten in bij aankoop had ik nog niet, dus ik dacht waarom niet hé. Da's al wat luchtiger met warme dagen. Het tweede pakje is een gewone zwarte standaard legging, maar die had ik ook dringend nodig. 

De legging-mug heeft mij geprikt en zodus schuim ik nu het internet af, op zoek naar leuke exemplaren! 
Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Feel free to leave something