zondag 10 juni 2012

START TO RUN - Week 2



MA dag 8 - De hele dag lang viel er regen uit de hemel en dat stopte voor geen enkel moment. Terwijl ik binnen lekker warm zat op mijn stageplaats, bedacht ik me dat het maandag was en ik straks nog moest gaan lopen. In de gietende regen, whaaat? Ik kreeg al allesbehalve zin. Maar de weergoden waren me goed gezind: rond 16.30u stopte het definitief met regenen, de lucht bleef grauw grijs. Om 17u ging ik naar huis en ging ik me snel klaarmaken, nu het nog droog bleef. Ik loop trouwens altijd vlak voor het avondeten, zodat ik lekker veel honger heb wanneer ik terug ben. Deze keer liep ik volgens hetzelfde schema als vorige week woensdag, omdat ik wat bang had om terug achteruit gegaan te zijn, omdat ik vorige vrijdag wegens tijdgebrek heb overgeslagen/zaterdag wel de hele dag heb rondgelopen tijdens het werken. Maar goed, dat liep erg vlotjes. Dus ik denk dat ik volgende keer weer een beetje meer kan!
Schema: 1'1'1'1'2'2'3'3'3'3'*


DI dag 9 - Rustdag


WOE dag 10 - Vergeten! Niets speciaals eigenlijk, gewoon hetzelfde als eergisteren. Ik kreeg een bemoedigend lachje van een mede-jogger die van de omgekeerde richting kwam, leuk! 's Avonds ging ik bloed geven, alle goed dat ik morgen een rustdag heb! :) Hartslag manueel gemeten: 188 slagen/min
Schema: 1'1'1'1'2'2'3'3'3'3'*


DO dag 11 - Rustdag


VR dag 12 -  Na een dag volle zon-regen-volle zon-nog meer regen, hoopte ik dat het nog ging stoppen voor etenstijd, YES. Vandaag heb ik mijn schema terug wat opgedreven: vanaf nu loop ik nog maar één keer 1 minuut en daarna twee keer 2 minuten.Dat verliep redelijk goed, maar da's normaal dat je lichaam dat gewoon moet worden. Hartslag manueel gemeten: 190 slagen/minuut. Is het normaal dat mijn hartslag naar omhoog blijft gaan? Ik dacht dat het omgekeerde moest gebeuren. Misschien is dit omdat ik mijn tempo ook verhoog.
Schema: 1'1'2'2'2'2'3'3'3'3' *


ZAT dag 13 - Eindelijk een anti-cellulite pakket in huis gehaald. Deze onderstaande producten komen allemaal van Yves Rocher. De vriendelijke verkoopster heeft me wat uitleg gegeven: de peeling (rechts) moet je 2x per week gebruiken onder de douche in de plaats van je douchegel, op de plaatsen waar het nodig is. Daarna moet ik 2x per dag het middelste product smeren met behulp van het rolmechanisme links, zodat de bloeddoorstroming in gang wordt gezet. Bij dit alles moet je zeker 2 liter water per dag drinken, zo worden alle afvalstoffen sneller uit het lichaam verwijderd. 


*Zwart = lopen / Blauw = stappen


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something