vrijdag 27 juli 2012

Sanja in de Nekker

De Nekker. Het recreatiepark een steenworp van 't centrum van Mechelen. Je kan er zwemmen, speeltuineren, skaten, luieren, ... Voor de rest weet ik niet veel wat je kan doen daar, want ik kom er alleen voor te zwemmen. Maar ik dacht dat je er ook aan sport en andere activiteiten kon doen. Omdat het al een paar dagen na elkaar snikheet is geweest (no shit Sherlock!), gingen een vriendin en ik lekker zonnebaden en zwemmen in de Nekker. De inkom bedraagt 4 euro. In de grote zak nam ik een handdoek mee (een voor op te liggen en een om mee af te drogen), anti-muggensmeersel, bikini, zonnebril, zonnecrème en een hoedje. En een fototoestel of 3 (die rolletjes moeten toch op een of andere manier volraken?). We gingen wat sfeerfoto's maken, toen ik perongeluk op een verkeerd knopje drukte. Een lame-ass filmpje is hieruit voortgekomen en why not, dan laat ik dat wel even zien.





Wat hebben jullie gedaan dezer warme dagen? Liggen bakken gelijk een biefstuk of binnen geschuild? Stiekem ben ik blij dat het terug minder zonnig gaat zijn, want na deze dag had ik een onderarm VOL rode puntjes. Geen insectenbeet, wel een soort allergiereactie van zon en hitte. Dat het maar rap verdwijnt!


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something