zondag 5 augustus 2012

Claire's: 5 stuks voor 5 euro

Solden bij Claire's vind ik meestal niet zo denderend. Ik hoef geen Hello Kitty of Justin Bieber handtassen en dergelijke. Maar toen ik de volgende letters op de etalage las, werd mijn nieuwsgierigheid toch te groot om niet te gaan kijken: '5 stuks = 5 euro'. De verkoopster duidde me direct aan bij welke rekjes de promotie geldt. En toen begon ik te zoeken. Het was nog altijd niet helemaal naar mijn zin: kitchy oorbellen, geen mooie diadeems, rare glitterspullen, Justin Biebershit, lelijke mutsen, ... Maar toch heb ik een selectie kunnen maken, aanschouw!

Deze panty ziet er uit alsof hij bij een enkele aanraking uiteen gaat vallen en gaten in gaan komen. Perfect voor mij dus! Maar helaas, ondanks dat ik maat M/L genomen heb, is hij te klein. Maar ik heb alternatieve ideeën om deze panty als ander kledingstuk te gebruiken, stay tuned!

Een simpel armbandje met skulls. Deze heb ik als laatste er uit gekozen, omdat er voor de rest niet echt nog dingen lagen die ik wilde meenemen.

Beenverwarmers! WAAAT, met dit weer?! Ik zeg altijd: beter voorbereid zijn dan helemaal niet. In mijn kast liggen nog beenverwarmers, maar dan met skulls op. Aangezien ik binnenkort ga werken heb ik best andere warmers nodig om dan aan te kunnen doen.

Lady Gaga buttons! Die ga ik zeker nog ergens oppinnen. Vele mensen vinden het raar dat ik voornamelijk naar rock en metal luister en daarnaast... the Gaga!

EEN MUTS! Voor een euro! Hij is groot, fuzzy en ... er staan 'oortjes' op! Drie voorwaarden die ik wil voor ik een muts aankoop. Dit is ondertussen al nummer 16 in mijn 'verzameling'.

... en zo ziet hij er uit als ik hem op mijn kop heb. It's weird and I like it. Hij heeft nog twee ponponntjes hangen, die verdwenen zijn in mijn haar (wat verdwijnt daar eigenlijk niet?)


Uiteindelijk heb ik dus voor origineel 13 euro spullen gekocht en maar 5 euro moeten betalen. Wat vinden jullie er van? Pure geldverspilling of super leuke actie? You like my purchases? 


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something