maandag 20 augustus 2012

IT'S NOT IN WHAT YOU DO, MORE IN WHAT YOU SAY.


Wauw, het is warm (no shit Sherlock?!) en daarom sluit ik mezelf op in mijn 'coffin' zoals ik het zelf wil benoemen. Op mijn kamer zijn alle rolluiken naar beneden, raam wel wagenwijd open. De enige belichting die aanwezig is, komt van 6 spaarlampen. De enige ventilator staat 2 meter te ver weg van mij, omdat er geen gepaste pries meer is in mijn kamer. Daarom moet ik deze insteken in de kamer ernaast.

Vrijdag ben ik naar een leuke Wii-party geweest van een vriend (ondertussen de 6de editie al!). Tegelijk was dit ook zijn verjaardagsgelegenheid, ook al is de jongen verjaard in juni. We zaten, zoals elke keer, op zijn zolderkamer. Om een of andere reden worden onze Wii-parties altijd georganiseerd in het midden van de zomer = bakken op die zolderkamer. Gelukkig voorziet onze gastheer ons van 3 of 4 koelsystemen en verfrissende dranken.

Zaterdag werd ik 's avonds verwacht bij 't Liefke. We hebben samen gezellig gekookt: tagliatelle met tijgergarnalen en een lekkere philadelphia-tomatensaus. Heel basic, maar zo lekker! We hadden zoveel gemaakt dat we de dag erna nog restjes konden opeten. Daarna hebben we de film The Dictator gezien, een  van de films van dé Sacha Baron Cohen (aka Ali G?). Naar mijn mening was dit een van zijn grappigste en beste films. De film Borat was hilarisch, helaas vond ik Brüno meer een teleurstelling. Of zou ik deze een tweede kans geven?

Zondag probeerde ik wat te werken aan mijn bachelorproef. Volgende zaterdag (die gaat komen dus), zou ik graag mijn deel willen laten afdrukken. Helaas denk ik dat dit weer een fail gaat worden. Iedereen uit mijn omgeving zegt me te blijven voortdoen en er in te geloven, maar persoonlijk denk ik dat het kalf al verdronken is. En ik heb er vrede mee gesloten. Mijn onderwerp, medicinale cannabis, daar is België precies nog lang niet klaar voor. Mijn deel literatuurstudie is degelijk, mijn deel corpus (praktijk) is veel te weinig. Maargoed, die periode zijn we nog niet voorbij. Mijn alternatieve plannen zouden zijn: nieuw schooljaar, nieuw onderwerp, ondertussen halftijds werken en op die plaats mijn nieuw onderwerp op toepassen, afstuderen in januari. Maar zo ver zijn we nog niet. Nog niet...

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something