zondag 19 augustus 2012

NEW - Catrice products

Ja hoor, ik heb 3 producten uit het vernieuwde assortiment van Catrice gekozen! Van deze drie wil ik gerust swatches maken, maar deze komen dan wel wat later.


Catrice heeft recent zijn assortiment vernieuwd. Oude producten weg, splinternieuwe komen in de plaats. Zo heb ik een nieuwe Longlasting Eyeshadow gekocht in nummer 070 Mauvie Star. En zoals de titel al zegt is dit een mooie paarse shimmer. Wel ironisch, voor ik afrekende in 't Kruidvat dacht ik dat ik een potje eyeliner had gekocht. En toen ik thuiskwam... NIET DUS. Beetje 'n bummer, want met dit soort smeltweer vertik ik het om rare oogschaduw aan te brengen. Creasing-nightmares! Catrice, stop aub met de potjes eyeshadow en gelliner op elkaar te doen lijken, DANKU.
Verder heb ik mijn precious 15de en 16de blauwe nagellak aangekocht: It's All I Can Blue en George Blueney

Hebben jullie ook al iets van het vernieuwde assortiment?
Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something