donderdag 30 augustus 2012

NOTD - George Blueney

Meestal post ik mijn NOTD's op een donderdag. Dus, bij deze! George Blueney, duidelijk afgeleid van George Clooney (en nee die doet mij niks) is een mooi glitternachtelijkblauw nagellakske uit het nieuwe assortiment van Catrice. Ik vind hem echt mooi, checkt dat stralen! Deze kleur doet me om een of andere reden ook aan de winter denken. Zo'n mooi seizoen, alleen ben ik een koukleum. Toch kijk ik er stiekem naar uit. Ja hoor, sla me maar als jullie me binnen een paar maanden horen zeggen dat ik het KOUD HEB. Helemaal ingeduffeld met een dikke collant, dikke sloefkes, drie dikke lagen trui, dikke handschoenen (ja ik doe handschoenen aan binnenshuis) en een dikke... sjaal! Maar wel genietend van George Blueney. De nagellak. 


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something