maandag 6 augustus 2012

OUT - Lochtfest

Lochtfest is een jaarlijks festival in Duffel dat doorgaat de eerste zaterdag van augustus. Het bevat een rockrally, waarbij de winnaars de volgende editie van Lochtfest mogen openen, die doorgaat op het hoofdpodium. 

Al een paar jaar achtereen bezoek ik Lochtfest, dat een scheet fietsen van mijn huiselijke deur is. Men benadert geen vast genre in het festival, dus de line-up is elk jaar anders. Dit jaar bezocht ik de Locht enkel voor de winnaars van de rockrally van vorig jaar: Generation!. Verder vond ik geen interessante bands optreden, tenzij nog DJ Space die draaide in de Tent. En tenzij je van Gers Pardoel (Gert Pardoes?) houdt, de rappende Nederlander die het in zijn hoofd haalde om met de fiets af te zakken en vervolgens te laat te komen. 

 This Kid - De terechte winnaars van de rockrally



 Dr. Martens botten VS blote voeten. Ik was voorbereid op modder!


 We gingen in de lijn staan voor te stemmen.


 De linten waren de afbakeningen. De andere bands hadden jammer genoeg hun fanbase thuisgelaten, jammer!

 Het tourbuske van de band Chef's Special



Generation! 

 Dansen bij DJ Space ^_^
DJ Space en de Skrats. 

BICKEYKRAAM! 
Allemaal fietsen :)


Uiteindelijk werd het een leuk dagske weg. Als er iets te doen is in de gemeente, ga ik toch eens een kijkje nemen. Je ziet ook vaak mensen terug van vroeger en dat is ook wel fijn! Nog een leuke anekdote: in de danstent kreeg ik opeens een pintje van een kerel en die zei: 'En nu gaan we blad-steen-schaar doen!' Ik had meteen door dat hij een drankspel bedoelde (verliezen = ad fundum). I won. 


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something