vrijdag 3 augustus 2012

Random Pics #8

Tijd voor een ronde random pics die ik de laatste tijd heb getrokken! Niet met bovenstaande Minolta, wel met het digitaal toestel. Wat heb ik zoal gezien en gedaan?



 Hema-appelsapkes zijn de lekkersten! En Starbucks-style er mijn naam op gezet.

Het boek 'Ziekenhuismoorden', dat ik voor kerst gekregen heb, uitgelezen op de trein. Een aanrader voor waargebeurd-fans.

 Mijn kapotte panties! Gotta love them ♥ 

 En we hebben film gezien ^_^

 Moulin Rouge Light van Catrice, een nude-lakje dat ik eigenlijk niet zo mooi vind.

 Nieuwe panties, waar al gaten inzitten ;) Ik vind ze niet combineerbaar, dus ik ga proberen er een tweede, kleurrijke panty onder te dragen voor een leuker effect.

 DINNERTIME.


 Wachten op de trein.


Ontbijtje eten op de trein ^_^ Omnomnom ciabattabrood!

 Vriendinnetje opwachten aan de Kruidtuin in Mechelen ^_^

Yarn bombing in Mechelen Bruul! Kunstwerkje is niet van mij.

 Kleren passen. Skulljurkje heb ik gekocht! 


 Chillen met een klepke in't Klapgat.


LE Cruise Couture van Catrice, donkerblauw kan ik echt niet laten liggen!
 
 Effe een shitload brownies bakken voor de verjaardag van de papa.

Skullkleedje van H&M ♥

 Mijn beste vriendin heeft van mij een echte Lushie gemaakt! Nieuwe shampoobar Godiva (héél erg tevreden over) en fijne conditioner Jungle + staaltje Flying Fox.

 Tekeningen in mijn schetsboek.

 Verschillend maar beide o zo goed: eyelinerkwasten van Hema en The Body Shop.

 Mijn liefje verraste mij met Kinder Surprise eitjes! MY FAVORITES ♥

 Ik kreeg een pakketje aan thuis ...

Met semi-permanente haarkleurmiddel! FLAME en SPRING GREEN.

 Dessertje: aardbeien met veel poedersuiker en slagroom ^_^

 Een kunstwerk in het centraal station in Antwerpen.

In de trein op weg naar Mechelen, contract tekenen! ^_^


Dit waren de foto's. 


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something