maandag 27 augustus 2012

Random Pics #9

Hay! I'M BACK. Ik ben even afwezig geweest van de blog omwille van werk en typen aan die bachelorproef. Afgelopen vrijdag heb ik de laatste typ gedaan, zaterdag laten afdrukken en inbundelen en deze liggen nu in 3 exemplaren te glunderen vanuit een doos. Klaar om maandag afgegeven te worden. Het is zeer spannend, gezien ik nog altijd het gevoel heb dat dit een 'nipte' gaat zijn... 
Maargoed, om mijn come-back te 'vieren' ga ik vandaag een reeks random pics doen. Want dat is ook al even geleden ondertussen. Enjoy!

 Ik kreeg een Ipod shuffle voor mijn 22ste verjaardag! Veel makkelijker om mee te gaan joggen (in plaats van die gigantische Classic in mijn handen)

 Hup de auto in, klaar om naar Mechelen te rijden + party!

 Naar de cinĂ©! ^-^ (Chernobyl Diaries)

 En daarna nog iets gaan drinken in 't Klapgat op de Wollenmarkt. #Mechelen

 Schaapjes in de wei, naast de woning van familie.

Goe voorzien. 

 Ziggy, de vrolijke hond die een aantal weken bij ons gelogeerd heeft!

 Delicious dessert. Aardbeien met bruine suiker = omnomnom

Een Wii-avond met de vrienden!  

Mijn ontbijt van tegenwoordig: 1 mager yoghurtje met een lepel Stevia + wat Special K en een glas sojamelk. 

Een foto van mijn vriend en ik + de OD'ers op Lochtfest in Duffel. All credits to de fotograaf rechtsonder.

Poeske, de kat van mijn vriend, die mijn sandaal besluipt.

That's how we do midnightsnacks: steenharde croissants en bokes choco ♥ 

 Een bezoek brengen aan mijn oude tekenacademie ^-^

... waar een roze caravan stond! 

Misschien is het nog te vroeg voor Maanrockfoto's.... Bwa nee! Een foto van de mooie Sint-Romboutstoren en de donkerblauwe lucht ♥

 De mannen moesten tijdens Maanrock (zaterdag) verkleed gaan als vrouwen. Die linkse ben ik dus NIET :p

En daarna wachtte mijn vertrouwde Halve Liter en een behaarde knie mij op in 't Klapgat ♥

EINDELIJK AF. Duimen jullie voor mij? ^-^ 

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something