vrijdag 31 augustus 2012

TIP - Essie via bol.com

Omdat ik klant ben bij bol.com, krijg ik weleens mailkes van hen. Soms ben ik te druk bezig en klik ik deze weg na een snelle kijk. Maar deze keer kreeg hij toch wat meer aandacht. Want sinds kort verkoopt bol meer dan alleen boeken en elektronica: bol biedt vanaf nu ook een onderdeel 'Mooi & Gezondheid' aan. Uiteraard kreeg dit mijn onmiddellijke aandacht. Hoewel ik het vaak ontken, ben ik vanbinnen nog altijd G to the Irly
86 nagellakjes van Essie beschikbaar op bol.com! Nu 3 voor 20 euro ^-^



En nog meer voordelen

Waarom bij Bol en niet bij Kruidvat? Wanneer je zo'n lazy ass als ik bent, is dat gewoon zeer makkelijk. Klik klik en klaar! Ik heb al redelijk vaak iets gekocht bij Bol en ben er tevreden over ^-^ Sommige producten liggen de dag erna meestal al in je brievenbus, wanneer dit bij het product gemeld staat natuurlijk!

Zijn jullie al klant bij Bol? Wat kopen jullie dan meestal?

Cheers!
Sanja ♥ 

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something