donderdag 13 september 2012

AFGESTUDEERD!

Gisteren was het zo ver. Om 9u startte mijn collega op het werk haar pc, we zouden samen het document waar mijn uitslag op staat downloaden en kijken of ik een sociaal verpleegkundige ben of niet. Ik deed dit met mijn collega, omdat zij enkele maanden geleden nog mijn stagebegeleidster was. Leuk! Gelukkig was het enkel en alleen nog mijn bachelorproef die ik moest doorstaan. Dus ik moest maar naar 1 puntentelling kijken. Wat gaat mijn cijfer worden...


We openen om 9.03u het document en... JAAA GESLAAGD! Ik ben een verpleegkundige met een sausje sociaal en trots op mezelf dat ik iets bereikt heb! Al die vele jaren op school heb ik moeten knokken om 'er door' te raken. In het middelbaar heb ik een jaar gedubbeld, kom van TSO en mijn gemiddeld cijfer was altijd een 6 of 7. En nu heb ik gewoon een diploma... Ik kan het bijna niet geloven. Of toch wel. Gnagna. 

Weg met die oncomfortabele houten stoelen (hallo zachte bureaustoelen!)
Weg met thuiskomen van school en huiswerkeren!
Weg met examens en die rotte stress daarrond!
Weg met honger lijden in de les omdat je in de lokalen niet mag eten!
Weg met stages en bekritiseerd worden tot in de punten! 

Ik ga je missen, schoolvakanties!
Ik ga je missen, den blok (ja hoor, stiekem wel)
Ik ga je missen, studententijd.
Ik ga je missen, onvergetelijke klasmomenten.
Ik ga je missen, frieten gaan halen op de middag.

Hallo echte wereld... Wat gaat er op me afkomen?

 Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something