zaterdag 29 september 2012

GIG - The Born This Way Ball [PRE]

VANAVOND is het -na héél lang wachten- eindelijk zo ver: Lady Gaga presents The Born This Way Ball. De wereldtour die al bezig is sinds april 2012. Tickets zijn goed vroeg besteld geweest (je weet nooit!) en mentale voorbereidingen zijn getroffen geweest (ik ben geen huilfan). 

Ik heb tickets voor staanplaatsen, welke in principe geldig zouden zijn voor The Monster Pit (stuk staanplaats vlak voor het podium). Maar om daar in te mogen, moest ik eigenlijk al 6 uur geleden aan het sportpaleis staan. No thanks: never did, never will. Bovendien moest je dressed zijn voor The Ball. Helaas heb ik geen echte outfit uitgedokterd. Ik had een jeansjasje gekocht (zie shoplog van enkele dagen terug) en zou daarvan zo'n typisch BTW jackske maken. Had ik maar doorgehad hoe snel de datum er zou zijn, dan had ik er meer tijd voor gemaakt. MAAR, hij komt er nog! Verder had ik groene (the hell Sanja?!) haarkleurverf gekocht voor een tikje meer te geven, die ben ik gewoonweg vergeten... Ik had net mijn haar gewassen en toen had ik het door. NOOO! Geen tijd meer!

Nu ga ik afsluiten, want ik neem zometeen de trein richting Antwerpen om daar de twee andere Monsters op te wachten. Dan gaan we samen ergens iets eten, om daarna richting Sportpaleis te gaan met de tram. Losgaan op Lady Starlight, The Darkness en ... Lady Gaga! Ik ga zoveel mogelijk proberen om foto's te maken en filmpjes. 

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something