woensdag 5 september 2012

OUTFIT - THE SYNDROME CONTROLS DEATH

Een laatste keer rare outfitfoto's binnen, daarna probeer ik er zoveel mogelijk te maken buitenshuis! Deze outfit droeg ik twee weken geleden op Maanrock. Redelijk basic, zo houd ik dat precies wel graag. Het is een losser geknipt t-shirt van de band Aborted. Sinds de tip van een medeblogger ben ik al mijn mannen-bandshirts aan het verknippen voor een iets vrouwelijkere touch. Waarom koop ik niet gewoon girlies? Omdat deze meestal niet naar mijn zin zijn. En wit. Checkt mij lachen. 

Nog een kleine bachelorproef-update: afgelopen maandag moest ik mijn eindwerk gaan presenteren/verdedigen. Om 16u mocht ik binnen, wat ik persoonlijk laat vind. Maar hey, ze (de jury) wilden precies ook naar huis, want ze stelden helemaal niet veel vragen. Of toch alleszins geen moeilijke. Ik denk dat ik op mijn 4 oren (die van mezelf en die van mijn muts) kan slapen.




T-shirt - Official Merchandise Aborted via Impericon.com
Short - H&M
Shoes - Dr. Martens
Accesoires - F21 + Claire's

Cheers! 
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something