donderdag 27 september 2012

SERIES - How I Met Your Mother


Eindelijk, het laatste seizoen van HIMYM is maandag van start gegaan in Amerika. Sinds ik die ene aflevering op tv (die met de pet peeves en Marschall die zijn wachtwoord kwijt was) had gezien, ben ik helemaal in de ban van deze serie. Naar mijn mening is dit een perfecte Friends-opvolger (een hoop vrienden in flats in NYC, grappige toestanden, elkaar gaan daten, come on)

Er vonden schoolvakanties plaats waarin ik de ene aflevering na de andere bekeek op mijn pc. Oh, en dan weer de hele serie opnieuw. Ik kan niet anders dan deze aanraden, zoveel awesome momenten. Melige Ted, oneoftheguys Robin 'Sparkles', genialeplannenbedenker Lily, Daquiri Marschall en -waarom moet ik dit zelfs nog zeggen- it'sgonnabelegenwaitforitdary Barney! Hier volgen enkele momenten: (geen spoilers van seizoen 8)











Ohgod, ik kan niet zeggen hoe nauw deze tv-serie aan mijn hart ligt. And that being said, voel ik me best een  muts haha! Lekker hoog get-a-life gehalte enzo. Maargoed! Wat gaat er dit seizoen gebeuren: WIE is de moeder van Ted zijn kinderen? Trouwen Robin en Barney? En zo nee, met wie dan wel? Wat doet Barney eigenlijk voor de kost? 

Wie kijkt ook HIMYM? ^-^

Cheers!

Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something