woensdag 17 oktober 2012

I WANT - Western boots

Staat al een tijd op mijn wishlist: westernboots aka cowboyboots. In de winkel vond ik ofwel geen deftig model, ofwel vond ik er gewoonweg geen. Nu online schoenen-walhalla Zalando een beetje meer toegankelijk is aan tienduizenden schoenen en alle kleuren, vormen en maten, besloot ik daar eens te gaan kijken. Handig, er is zelfs een aparte categorie 'cowboy/motorlaarzen'. En ja, ze moeten zwart zijn!

Deze zijn eerder heel subtiel cowgirl style: de puntige toppen, het bijna onzichtbare patroon. Ik schat dat deze eerder enkelformaat zijn. Ik hou wel van de eenvoudigheid van de schoen, ook al is het niet een en al cowboystijl. Maar dat wil ik nu net wel! 


HI-YA! Cowboy laars langs alle kanten: de iets meer puntige toppen, punttip, het groen-witte patroon. Ik vrees alleen dat deze niet bij mij zullen passen. Het witte patroon op de rug van de voet vind ik er nét te veel aan. En de tip is nét te puntig. Twijfelgeval! 

Kaboom, een mengeling van de vorige twee! Zwart, eenvouding, subtiel patroon, puntige tip maar niet te puntig. Toch twijfel ik, de vorm in het algemeen roept ik-ben-eens-stoer-mama-persoon-van-40-jaar uit. Snapt iemand wat ik bedoel? Ik zou mij geen 22 jaar meer voelen in deze schoenen. Weeral twijfel.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Weten jullie nog andere websites met cowboylaarzen? 

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something