maandag 1 oktober 2012

OUTFIT - WALKING ON AIR

Jaaa hoor, het is weer maandag! Hoe was jullie weekend? Ik ben nog helemaal aan het bekomen van the Born This Way Ball, waarvan woensdag trouwens een filmpje van online komt op de blog! Yesyes.
Om de week te beginnen wilde ik jullie een outfit laten zien die ik eigenlijk al een tijd geleden heb gemaakt. 


U ziet: een oversized trui die ik bij deze (niptekes) gebruik als kleedje. Ik moet toegeven: ik vind dit erg kort! Daarom draag ik het alleen als ik thuis rondhang en weet dat ik niet perse ergens naartoe moet. Gelukkig doet de legging die ik aanheb, het wat minder uitschijnen dat het nogal kort is. In de winter doe ik dan weer 2 collants boven elkaar aan voor extra warmte. En wanneer ik bezoek krijg, doe ik dan gewoon terug een short aan ofzo. Wanneer je een egale trui aanhebt, kan je er eventueel opvallende leggings onder dragen. 

Pink skull trui - H&M // boots - H&M // legging - Veritas

Zijn jullie fan van dit soort outfits?
Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something