dinsdag 2 oktober 2012

Random Pics #10

Hooo, deze random pics gaan van heel lang terug! Want deze had ik al een tijd niet meer gepost enzo. Omdat ik geen al te moderne gsm heb -ahum, excuseer, TELEFOON-, kan ik ook niet zomaar overal foto's nemen van de dingen die mijn pad kruisen. Ik denk er al een tijdje over om toch een nieuwe telefoon te nemen. Degene die ik nu (al 3 jaar) heb werkt nog goed, alleen het uithoudingsvermogen van de batterij is duidelijk achteruit gegaan. Nietleuk + excuus voor een nieuwe aankoop. Bij deze post ga ik me alvast excuseren voor het groot aantal ongezond voedsel en drankgebruik :')

 Nicht en ik gingen cupcakes versieren voor haar verjaardag.

 Ene gaan drinken in den Boesj. Desperados ♥

Lades opruimen: VOOR

 Lades opruimen: NA

 De postman bracht een pakje van Zalando mee! Wat zou er in zitten? Binnenkort laat ik het zien! Weggever: het zijn schoenen.

 Intro van het boek: The Playbook, by Barney Stinson.

Mijn eerste filmpje was bezig met afgewerkt worden! Spannend.

Dien tijd van de maand. I dig witte Bueno.

Klapgat ging voor de laatste keer open...

Diablo blvd op Maanrock 

 Feestbenodigdheden. Tegenwoordig vind ik de Lays Sensations trouwens veel beter dan de basic ones.
Meer feestbenodigdheden ^-^ ja hoor, echte carnivore vrienden heb ik.

 Dus ging ik maar petatten bakken!

Precious ♥
 Ik zie ze veel te weinig denk ik zo!

 Effe een luchtmatras opblazen...

... met een pomp gaat toch veel beter en sneller! 

Uit in Mechelen, richting Vismarkt, naast de Dijle ♥

... waar onze Desperadoskes al stonden te wachten.

Een garagepoort in Mechelen :p 

Wachten op de trein naar Antwerpen :)


FAME reclame in het Centraal station van Antwerpen ^-^ 

Hipsterstyle coffee + lectuur

Appeldonut! Omnomnom.

 MEER OMNOMNOM ♥

"NEE ik wil geen frit met andalouse!" 

 Blij en warm met de nieuwe muts ^-^

Koude voeten, gelukkig mocht ik deze schattige aardbei-sokken lenen.

 Onze zelfgemaakte Friends-drankspel. Kunnen jullie er aan uit?

Oh Brad...

 Wazige Cosmo's.

 Bij deze: ik ben een sociaal verpleegkundige.

\m/

Dat was het voor deze keer,
Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something